maanantai 20. lokakuuta 2014

Cigars and lipsticks


Beanie - from a friend
Earrings -
City Trends (USA)
Lipstick - Dark purple + brownish red lipsticks
Jacket - UFF thrifted (tag on the coat says ZARA)
Bag - vintage
Shoes - random shoe store (USA)
Pants - Pacsun (USA)


Shirt - UFF thrifted (from kids section) then I slashed the sleeves
Necklace - thrifted


BIG UPS TO MY PERSONAL PHOTOGRAPHER + FRIEND + CHURCH HOMIE

Kiitos kaikille kun olette aktiivisesti seuranneet ja tukeneet minua ja blogiani vuosien varrella. Mulle on lähiaikoina tullut upea mahdollisuus tehdä yhteistyötä hiustuotteiden jälleenmyyjän kanssa sekä ihonhoito-tuotteita valmistavan yrityksen kanssa. Paljon arvosteluita tulee tulevaisuudessa, sekä mun perus muotikuvat. 
Kertokaa ihmeessä mitä haluutte kuulla tulevaisuudessa! -Mielipidekirjoitus - Arvostelu - Leffa-arvostelu?? Youtube-videoita?

Näin muuten äsken mainoksen Iholla-sarjan tuotannosta, et ne ettii uusia kasvoja. Jotenkin mua on kiinnostanut tuo sarja ja sen rehellisyys. Yhden tuottarin oon vaan nähnyt, mutta kyllä sinne kaivataan lisää nuoria. Kertokaa oisko kiva nähdä mun naamaa tuossa sarjassa.

xx, Mayam


2 kommenttia: