perjantai 2. toukokuuta 2014

PÄIVITYS: Hiuksia, vaatteita, meikkii

Halleluja!! Mä vihdoinkin onnistuin laittamaan ripset kunnolla. Ostin kaks pakettia tekoripsia Seppälästä, alennushintaan 2e paketti. Ihan ryöstöhinta!
Ripsiliima: DUO-liima. KICKS-kaupasta hintaan 10e. 
Luomivärit: Viva La Vida "NUDIE" luomiväripaletti. KICKS-kauppa hintaan 16e
**SMOKEY EYE  "ohje video". TÄSSÄ LINKKI**


HAIR BIBLE pippalot mm. niille jotka olivat osana kirjan tekoa. Minä ja ystäväni @mariettaaa saimme muodonmuutokset upealta Mariela Sarkimalta (ja hänen tiimiltään). Sekä ikuistimme kasvomme kirjaan, tulevia sukupolvia varten, heh heh!


KIRPPIS AARRE: Kaunis hattu neljällä eurolla Fidan Lähetystorilta. Minun mukaani tarttui myös tuossa kuvassa oleva takki. Se on aivan pehmeä ja istuu minulle täydellisesti. Hintaa sille löytyi 0euroa. (Parempia kuvia siitä ehkä myöhemmin)


SORMIKIHARAT: (kiharatytöille ja suora hiuksisille!!) 


Tässä on täydellinen tapa saada kiharat,
ilman mitään kuumennuslaitteita.
Tykkäsin kyllä mun kampauksesta, kun hiukset oli spiraalinmuotoisissa rullissa ja
pinnillä kiinnitetty päähän. 

AVON: 
(AVON keskustelua tässä)
Mulla oli myös todella vakava BAD HAIR DAY ja kokeilin sitten AVON:in tuotteita. Oli upea muodonmuutos jälkeenpäin! Hiuksiin tuli taas kosteutta ja kiiltoa, sekä ne tuntuivat pehmeiltä. Käytän AVON:in tuotteita aina kun pesen hiukseni (eli noin 2Xvko) ja sekoitan siihen öljyjä tai jotain muita hoitoaineita. 

AVON hiusnaamio kuluu käytössä, koska tuubin koko on niin pieni minun hiuspehkooni nähden. Hyvä tuote, mutta ei vaikuta paksulta ja kosteuttavalta hiusnaamiolta, mihin itse olen tottunut. Ehkä enemmän hoitoaineelta tuntuva (koostumukseltaan).

AVON hoitoaine: Ei mitenkään erikoinen. Hyvä hoitoaine, teki hommansa.

AVON hiusseerumi: käytin tuotteen loppuun. Toimi hyvin ja oli hyväntuoksuinen. Ei liian rasittava hiuksille, vaikka pumppaisi 10krt hiuksiin. Eniten keskityin omassa tapauksessani kuivien latvojeni kosteutukseen. Kun hiukseni olivat litimärät, laitoin kourallisen hiusseerumia ja sen päälle vielä "leave-in-conditioner" tuottetta(ei kuulu kyseiseen AVON sarjaan). Tämä hiusseerumi ei rasvoittanut tai laittanut parin päivän käytön jälkeen jotain kuormitusta* hiuksiini 
(*=rasvaiset hiukset tuotteiden liiallisesta käytöstä)

TÄSSÄ ENNEN JA JÄLKEEN KUVAT:
ennen                                     jälkeen
Oon nyt ottanu hieman liikaa aikaa näiden blogikirjoitusten välillä. Yritän kirjoittaa useammin rakkaat lukijat:)
 XXX MAYAM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti