maanantai 18. marraskuuta 2013

Pizza dieetti

Oon venannu varmaan ikuisuuden, että voisin osallistuu blogi-maailmaan. Joskus tulee sellasii virheit tehtyy, et kun vaan venaa, niin se oikee tilaisuus menee ohi. Mut kyllä tässä on ihan syystäkin odotettu. Kaikkea muuta on aina tekeillä. Ja oon aina halunnu pitää mun asiat itelläni. Oon muodin ja omaperäisyyden suhteen omistushaluinen haha!

Eli.. Olen 18-vuotias, puoliksi kenialainen ja suomalainen tyttö. Asun Itä-Helsingissä (stadilaisten pelkäämä paikka) ja yritän tehdä mahdollisimman paljon kaikkea, koska tykkään monesta eri asiasta. En jaksa miettii tulevaisuutta tai mitä haluun tehdä isona. Tärkeintä mulle nyt on se, että teen niitä asioita mitä rakastan ja annan niitten viedä mut mukana!

Nämä kuvat ovat siis otettu Kulosaaren "hoodeilla". Mustikkamaa, tarkemmin sanottuna. Siel tuli otettuu niin hyvii kuvii, mun ihanan kuvaustiimin, sekä maagisten Kalevala-vaatteiden kanssa. Ärsyttävintä siel oli varmaan se, et sit kun lounasaika tuli, ja tilattiin pitsaa, niin mies puhelimessa kertoi ettei niillä ollu laktoositonta vaihtoehtoa. Yhyy.. Tätä elämää. Joten mä tilasin jonku nolon "tomaattikastiketta pitsataikinan päällä ja pari oliivii, ehk sipulii ja pepperoonii päälle."
Nyt kun mä tarkemmin aattelen, niin kuvauksissa missä oon ollu, niin on aina tilattu pitsaa. Tällanen subliminaalinen viesti, että mallien pitäis mennä pitsa dieetille. Kyl mulle kelpaa :D

-Mayam

credits: Tim Kiukas, Matias Sippola, pitsakuski, Pinya Leona !

2 kommenttia:

  1. pyytelit fb:ssä postausaiheita, niin DIY jutut on kivaa luettavaa :) varsinki jos niistä itekki saa jotain irti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ehdotuksesta! Ois kyl mahtavaa kertoo jotain DIY juttui tänne, mut mul on rajalliset kuvausmahdollisuudet: Ei kameraa :D Mutta kyl mä jotain keksin! Ens viikolla tulee lisää juttua. Yritän kirjottaa mahdollisimman usein! Sitä odotellessa.. ;) kiitos lukemisesta!

      Poista